KÖSZÖNJÜK A MAGYAR ÁLLAM ÉS AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁT.
Részletek
A Képzési költségek a 2020. IV. negyedév adatai szerint számolt értékek.
Részletek
A Képzési költségek a 2020. III. negyedév adatai szerint számolt értékek.
Részletek
A Képzési költségek a 2020. II. negyedév adatai szerint számolt értékek.
Részletek
180 nappal hosszabbodnak a közúti járművezetők, közúti közlekedési szakemberek képzése és vizsgáztatása során előírt határidők
Részletek
EU: Hónapokkal hosszabbodik a lejáró járművezetői engedélyek és igazolványok érvényessége
Részletek
A Képzési költségek a 2020. I. negyedév adatai szerint számolt értékek.
Részletek
„AM” kategória: KK: 111.000.-Ft
„A1” kategória: KK: 169.000.-Ft
„A2” kategória: KK: 169.000.-Ft
„A” kategória: KK: 289.000.-Ft
„B” kategória: KK: 360.000.-Ft
„C” kategória: KK: 375.000.-Ft
„D” kategória ("C" kategóriával): KK: 523.000.-Ft
„D” kategória ("C" kategória nélkül): KK: 744.000.-Ft
„CE” kategória: KK: 279.000.-Ft
„BE” kategória: KK: 201.000.-Ft
„D1” kategória: KK: 316.000.-Ft
Tehergépkocsi-vezető GKI alap: KK: 123.900.-Ft
Autóbuszvezető GKI alap: KK: 123.900.-Ft
Összevont Autóbuszvezető + Tehergépkocsi-vezető alap: KK: 195.600.-Ft
Tehergépkocsi-vezető GKI továbbképző: KK: 68.700.-Ft
Autóbuszvezető GKI továbbképző: KK: 68.700.-Ft
Összevont Autóbuszvezető + Tehergépkocsi-vezető GKI továbbképző: KK: 73.200.-Ft
|
Vizsga sikerességi mutató (VSM) ** |
|||
| AM kategória | A1,A2,A kategória | ||
| elmélet | forgalom | elmélet | forgalom |
|
2025. I. né. |
2025. I. né. | 2025. I. né. | 2025. I. né. |
| nincs adat | nincs adat | nincs adat | nincs adat |
|
Átlagos képzési óraszám (ÁKÓ) * |
|
| B kategória | C kategória |
| 2025. I. né. | 2025. I. né. |
| 162.74% | 102.68% |
|
Átlagos képzési óraszám (ÁKÓ) * |
|
| AM kategória | A1,A2,A kategória |
| 2025. I. né. | 2025. I. né. |
| nincs adat | nincs adat |
|
Vizsga sikerességi mutató (VSM) ** |
|||
| B kategória | C kategória | ||
| elmélet | forgalom | elmélet | forgalom |
|
2025. I. né. |
2025. I. né. | 2025. I. né. | 2025. I. né. |
| 54.17% | 67.12% | 63.83% | 73.68% |